Webshop készítés, ahogyan mi csináljuk

Kértél már néhány ajánlatot? Nem tudod, melyik szakszó és műszaki paraméter mit jelent? Nem is kell!

Mi nem várjuk el, hogy tudd, milyen informatikai megoldás a legjobb egy webshop üzemeltetéséhez. De azt sem Neked kell kitalálni, hogy lehet több vevőd. Persze, ha már van bevált módszered, elképzelésed, meghallgatjuk, de sokkal fontosabbnak tartjuk tisztázni – különösen induló webáruházaknál -, hogy:

  • mi a terméked vagy szolgáltatásod,
  • milyen cikkelemszámmal dolgozol,
  • ki a célcsoportod, akiket meg kell szólítanunk,
  • milyen marketing csatornákat szeretnél használni?

Miért a vállalkozásoddal foglalkozunk?

Mert a webshop nem Neked készül, hanem a látogatóknak. Nem az a fő célja, hogy Te örülj, milyen szép és gyors. Ha nem termel Neked profitot, akkor ez csak egy drága ékszer! A fejlesztésre szánt összeg pedig kidobott pénz. Vagyis: a webshop fejlesztésnél az üzleti és a marketing célokat is figyelembe vesszük!

Hogyan kezdjük megtervezni a webshopodat?

Összeülünk és átbeszéljük, kinek, mit és mennyiért akarsz eladni, milyen funkciók beépítésével és milyen kommunikációval tudod mindezt a leghatékonyabban, és a legkevesebb napi munkával a csúcsra pörgetni. Miért van a közös gondolkodásra szükség? Mert egy látogatót nagyon gyorsan el tudsz veszteni, csupán csak amiatt, mert nem jó helyen van a Kosár gomb, vagy mert nem ergonomikus az oldalad, esetleg kevés/gyenge a „call to action”.  Egy kész honlapot utólag átgondolni értékesítői szemmel – na az az igazán kidobott pénz!

Bevált módszerekkel felfegyverkezve tanácsot adunk a leghatékonyabb értékesítéshez, együtt meghatározzuk a stratégiádat és meg is valósítjuk az arculattervezéstől a tárhelyen keresztül a kész webshopig.

Honlapkészítés profit