Többszörözd meg bevételed!

Honlapkészítés több vevő!

Több vevőt szeretnél?

Lehet, amennyit csak akarsz!

Manapság szinte csak az szab határt annak, hogy mennyi vevőd lesz, hogy mennyit költesz a megszerzésükre. Persze nagyon észnél kell lenni, hogy mire költesz, pontosan ki kell számolni, hogy a Te terméked/szolgáltatásod árába mi fér bele, vagyis mennyit tudsz költeni egy vevő megszerzésére. Mi a jelenleg legköltséghatékonyabb marketing módszerekkel és néhány számítási példával segítünk Neked online bevételed növelésében.

Végigvezetünk az új látogatók megszerzésétől az eladáson keresztül, egészen addig, miyen lehetőségek rejlenek azokban a látogatókban akik nem vásároltak Nálad.

Több vevőt szeretnél?

Lehet, amennyit csak akarsz!

Manapság szinte csak az szab határt annak, hogy mennyi vevőd lesz, hogy mennyit költesz a megszerzésükre. Persze nagyon észnél kell lenni, hogy mire költesz, pontosan ki kell számolni, hogy a Te terméked/szolgáltatásod árába mi fér bele, vagyis mennyit tudsz költeni egy vevő megszerzésére. Mi a jelenleg legköltséghatékonyabb marketing módszerekkel és néhány számítási példával segítünk Neked online bevételed növelésében.

Végigvezetünk az új látogatók megszerzésétől az eladáson keresztül, egészen addig, miyen lehetőségek rejlenek azokban a látogatókban akik nem vásároltak Nálad.

Honlapkészítés több vevő!
Honlapkészítés hogyan lesz látogatottságod?

Kezdjük a látogatottságod növelésével!

Minél több, annál jobb? Nem, egyáltalán nem.

Főleg akkor nem, ha minden látogatóért fizetsz. Sajnos a keresőoptimalizálás nem olcsó és viszonylag hosszú távon térülhet csak meg, ezért hirdetéssel hamarabb érsz célt. Így mivel minden egyes látogató pénzedbe kerül, nem az a cél, hogy boldog-boldogtalant megszólíts ajánlatoddal, ezzel csak szórnád a pénzt.

Például a szórólapozás ilyen szempontból egyáltalán nem hatékony, akkor lenne az, ha a szórólapos lány belelátna az emberek fejébe, és csak azoknak adná oda az ajánlatodat, akiket az valóban érdekel, enélkül több száz szórólapból jó ha egy éri el célját, a többi megy a kukába, hiába került Neked több tízezer forintodba.

Akkor vagy hatékony, ha csak azokért a látogatókért fizetsz, akikről tudod, hogy valóban érdekli az ajánlatod, jó eséllyel válhatnak vevőddé!

Honlapkészítés profit

Hogyan legyél költséghatékony?

Csak a célcsoportodra költs!

Nem mindenki lehet a vevőd, ezt felejtsd el. Azt csak a multik engedhetik meg maguknak, hogy válogatás nélkül mindenkinek hirdessenek. Neked kell a “gondolatolvasó szórólaposlány”!
Manapság a Google Adwords és a Facebook Ads a két leghatékonyabb módszer, ahol nagyon célzottan lehet elérni az embereket, és csak akkor fizetsz értük, ha valóban eljutottak a honlapodra, így nagyságrendekkel kevesebb a “kukába kerülő szórólap”.

Eleve csak azokra költesz, akikre érdemes, nem dobálod ki az ablakon a pénzed!

Hogyan legyél költséghatékony?

Csak a célcsoportodra költs!

Nem mindenki lehet a vevőd, ezt felejtsd el. Azt csak a multik engedhetik meg maguknak, hogy válogatás nélkül mindenkinek hirdessenek. Neked kell a “gondolatolvasó szórólaposlány”!
Manapság a Google Adwords és a Facebook Ads a két leghatékonyabb módszer, ahol nagyon célzottan lehet elérni az embereket, és csak akkor fizetsz értük, ha valóban eljutottak a honlapodra, így nagyságrendekkel kevesebb a “kukába kerülő szórólap”.

Eleve csak azokra költesz, akikre érdemes, nem dobálod ki az ablakon a pénzed!

Honlapkészítés profit
Honlapkészítés megéri?

Számoljunk egy kicsit!

Ezt lépést nem hagyhatod ki, pontosan tudnod kell!

Tudnod kell, hol van az a pont, aminél veszteséges lehet a marketinged.

Felméréseken alapuló adattokkal végezzünk egy előzetes számítást, így tudjuk, meddig nyújtózkodhatunk, mielőtt még többet költenénk vevőszerzésre, mint amennyit hoznak nekünk.

Azt elég pontosan meg tudjuk előre állapítani, egy látogató mennyi pénzünkbe kerül, a felmérésekből pedig láthatjuk, átlagosan a látogatók hány százaléka válik azonnali vásárlóvá, így viszonylag egyszerűen meg tudjuk becsülni a befektetett pénzünk megtérülését.

Enélkül vaktában lövöldözöl, és csak szórod a pénzed!

Megéri Neked most hirdetni? Számold ki a kalkulátorral!

Töltsd ki az adatokat egyetlen termékedre és nézd meg mi történik, ha növeled a nyereségedből  új vevők megszerzésére költött összeget 10-50%-ig!

  • Az itt megadott adatokat semmilyen formában nem tároljuk el!

Számítás
hirdetés költség
látogatottság
új vevők
konverzió