Megüt a guta, mert a konkurensed weboldala megelőzött a Google találati listáján? És még a honlapja is szép? Meg még blogol is? 

Akkor valószínűleg profin keresőoptimalizált.  Ne a méregfőzeten gondolkodj, hanem nyomozd ki, mit csinált jól, és kezdj el te is okos tartalmakat készíteni! Ehhez adunk néhány tippet cikksorozatunk első részében!

Sokan még mindig úgy gondolják,

hogy a honlapkészítéssel letudták az online munka nagyját, innentől pörögni fog a biznisz és csilingelni a kassza. Ez sajnos álomvilág. Erre a legtöbben akkor jönnek rá, amikor rákeresnek valamelyik termékükre vagy kulcsszavukra, és honlapjuk nemhogy az első oldalon nem szerepel, de még a legtöbb konkurensük is megelőzi őket a találati listán.

ÉRDEKEL!

Szeretnél Te is több bevételt egy profi weboldallal?

Mi kevés kérdéssel, rejtett költségek nélkül fogjuk elkészíteni új honlapodat!
ÉRDEKEL!

Ha mindez még nem volna elegendő ok a harakirire,

akkor a versenytárs hét nyelven beszélő, csili-vili, szövegektől roskadozó weboldala biztosan az lesz – legalábbis bosszúért kiált. Hogy mit csinált jól a versenytárs? Valószínűleg profin keresőoptimalizált, amire a szakszerűen megírt honlapszövegek és a kulcsszavakra írt blogcikkek jelenléte egyértelműen utal. Ezeket ugyanis nemcsak a Google keresőmotorjai, hanem a felhasználók és a közösségi média olvasói is szeretik…

Ne feledd:

az internetes térben mindenki OLVASÓ. Bár a videós tartalmak egyre népszerűbbek, de még mindig olvasva fogyasztunk tartalmat, olvasva tájékozódunk a webshopban, böngészünk a szolgáltatások között egy honlapon, vagyis szöveggel tudod megszerezni és fenntartani a figyelmet!

honlapkészítés - webshopkészítés - keresőoptimaliztálás

Milyen tartalmat készít a konkurensed?

Nyomozd ki!  Főzz egy teát, vagy egy bivalyerős kávét, vackolod oda magad a gép elé, és tisztán piacelemzési célzattal olvasd át a honlapját. (Megéri, mert jó móka lesz, és te is sokat fogsz belőle tanulni!) Mit keress? Bűnjeleket!

ÉRDEKEL!

Va honlapod, de nincs forgalma?

Google AdWords kampányokkal akár már holnaptól megnöveljük bevételed!
ÉRDEKEL!

Hogy derül ki, mik a konkurensem kulcsszavai?

A kulcsszavak általában termékek, szolgáltatások megnevezései, amelyek a legelőkelőbb helyeken szerepelnek az oldalon:

  • URL-ben
  • menüben
  • főcímben (headline)
  • közcímekben
  • blogcikkek címében, szövegtestében
  • linkelve

feltűnően sokszor, vagy legalábbis gyakran szerepelnek.

honlapkészítés - webshopkészítés - keresőoptimalizálás

Megvan?

Most akkor vesd össze a nyomozati eredményt a saját weboldaladdal, és próbálj az alábbiakra válaszolni:

Mi a benyomásod a konkurens weboldaláról? Felkeltette, megtartotta a szöveg az érdeklődésed? Hasznos információkkal szolgáltak az egyes bejegyzések? Vagy inkább bla-bla ízű volt a szövegtenger?  Kézen fogott és irányított, vagy elvesztél az oldalon?

Sikerült kigyűjtened a versenytárs kulcsszavait?

Neked is ugyanezek a kulcsszavaid? (Vannak egyáltalán kulcsszavaid…?) Idegesítő volt a kulcsszavak jelenléte vagy fel sem tűnt? Végigfuttattad Ctrl+F-fel a saját kulcsszavaidat az aloldalain? Hányszor szerepelnek rajta?
Ha eljutottál idáig, valószínűleg az is egyértelmű lett számodra, hogy kell a jó szöveg, mint a falat kenyér.

ÉRDEKEL!

Nincs időd, se írói vénád?

Ha szeretnél saját weboldaladra jól konvertáló szöveget, akkor keress meg minket!
ÉRDEKEL!

Kíváncsi vagy, Te hogyan írhatsz a kulcsszavaidra jól konvertáló cikket, blogposztot? A cikk 2. részében azt is eláruljuk!