Megüt a guta, mert a konkurensed weboldala megelőzött a Google találati listáján? És még a honlapja is szép? Meg még blogol is? 

Akkor valószínűleg profin keresőoptimalizált.  Ne a méregfőzeten gondolkodj, hanem nyomozd ki, mit csinált jól, és kezdj el te is okos tartalmakat készíteni! Ehhez adunk néhány tippet cikksorozatunk első részében!

Sokan még mindig úgy gondolják,

hogy a honlapkészítéssel letudták az online munka nagyját, innentől pörögni fog a biznisz és csilingelni a kassza. Ez sajnos álomvilág. Erre a legtöbben akkor jönnek rá, amikor rákeresnek valamelyik termékükre vagy kulcsszavukra, és honlapjuk nemhogy az első oldalon nem szerepel, de még a legtöbb konkurensük is megelőzi őket a találati listán.

[tagline_box backgroundcolor="#f1f1f1" shadow="no" shadowopacity="0.1" border="1px" bordercolor="" highlightposition="right" content_alignment="right" link="https://webujitas.hu/honlapkeszites/honlapkeszites-arak" linktarget="_self" modal="" button_size="xlarge" button_shape="square" button_type="flat" buttoncolor="" button="ÉRDEKEL!" title="Szeretnél Te is több bevételt egy profi weboldallal?" description="Mi kevés kérdéssel, rejtett költségek nélkül fogjuk elkészíteni új honlapodat!" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="slide" animation_direction="right" animation_speed="0.8" animation_offset="top-into-view" class="" id=""][/tagline_box]

Ha mindez még nem volna elegendő ok a harakirire,

akkor a versenytárs hét nyelven beszélő, csili-vili, szövegektől roskadozó weboldala biztosan az lesz – legalábbis bosszúért kiált. Hogy mit csinált jól a versenytárs? Valószínűleg profin keresőoptimalizált, amire a szakszerűen megírt honlapszövegek és a kulcsszavakra írt blogcikkek jelenléte egyértelműen utal. Ezeket ugyanis nemcsak a Google keresőmotorjai, hanem a felhasználók és a közösségi média olvasói is szeretik…

Ne feledd:

az internetes térben mindenki OLVASÓ. Bár a videós tartalmak egyre népszerűbbek, de még mindig olvasva fogyasztunk tartalmat, olvasva tájékozódunk a webshopban, böngészünk a szolgáltatások között egy honlapon, vagyis szöveggel tudod megszerezni és fenntartani a figyelmet!

honlapkészítés - webshopkészítés - keresőoptimaliztálás

Milyen tartalmat készít a konkurensed?

Nyomozd ki!  Főzz egy teát, vagy egy bivalyerős kávét, vackolod oda magad a gép elé, és tisztán piacelemzési célzattal olvasd át a honlapját. (Megéri, mert jó móka lesz, és te is sokat fogsz belőle tanulni!) Mit keress? Bűnjeleket!

[tagline_box backgroundcolor="#f1f1f1" shadow="no" shadowopacity="0.1" border="1px" bordercolor="" highlightposition="left" content_alignment="left" link="https://webujitas.hu/ugyfelszerzes/adwords-kampany/" linktarget="_self" modal="" button_size="xlarge" button_shape="square" button_type="flat" buttoncolor="" button="ÉRDEKEL!" title="Va honlapod, de nincs forgalma?" description="Google AdWords kampányokkal akár már holnaptól megnöveljük bevételed!" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="slide" animation_direction="left" animation_speed="0.8" animation_offset="top-into-view" class="" id=""][/tagline_box]

Hogy derül ki, mik a konkurensem kulcsszavai?

A kulcsszavak általában termékek, szolgáltatások megnevezései, amelyek a legelőkelőbb helyeken szerepelnek az oldalon:

  • URL-ben
  • menüben
  • főcímben (headline)
  • közcímekben
  • blogcikkek címében, szövegtestében
  • linkelve

feltűnően sokszor, vagy legalábbis gyakran szerepelnek.

honlapkészítés - webshopkészítés - keresőoptimalizálás

Megvan?

Most akkor vesd össze a nyomozati eredményt a saját weboldaladdal, és próbálj az alábbiakra válaszolni:

Mi a benyomásod a konkurens weboldaláról? Felkeltette, megtartotta a szöveg az érdeklődésed? Hasznos információkkal szolgáltak az egyes bejegyzések? Vagy inkább bla-bla ízű volt a szövegtenger?  Kézen fogott és irányított, vagy elvesztél az oldalon?

Sikerült kigyűjtened a versenytárs kulcsszavait?

Neked is ugyanezek a kulcsszavaid? (Vannak egyáltalán kulcsszavaid…?) Idegesítő volt a kulcsszavak jelenléte vagy fel sem tűnt? Végigfuttattad Ctrl+F-fel a saját kulcsszavaidat az aloldalain? Hányszor szerepelnek rajta?
Ha eljutottál idáig, valószínűleg az is egyértelmű lett számodra, hogy kell a jó szöveg, mint a falat kenyér.

[tagline_box backgroundcolor="#f1f1f1" shadow="no" shadowopacity="0.1" border="1px" bordercolor="" highlightposition="right" content_alignment="right" link="https://webujitas.hu/honlapkeszites/tartalommarketing/" linktarget="_self" modal="" button_size="xlarge" button_shape="square" button_type="flat" buttoncolor="" button="ÉRDEKEL!" title="Nincs időd, se írói vénád?" description="Ha szeretnél saját weboldaladra jól konvertáló szöveget, akkor keress meg minket!" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="slide" animation_direction="right" animation_speed="0.8" animation_offset="top-into-view" class="" id=""][/tagline_box]

Kíváncsi vagy, Te hogyan írhatsz a kulcsszavaidra jól konvertáló cikket, blogposztot? A cikk 2. részében azt is eláruljuk!