Többszörözd meg bevételed!

Honlapkészítés több vevő!

Több vevőt szeretnél?

Lehet, amennyit csak akarsz!

Manapság szinte csak az szab határt annak, hogy mennyi vevőd lesz, hogy mennyit költesz a megszerzésükre. Persze nagyon észnél kell lenni, hogy mire költesz, pontosan ki kell számolni, hogy a Te terméked/szolgáltatásod árába mi fér bele, vagyis mennyit tudsz költeni egy vevő megszerzésére. Mi a jelenleg legköltséghatékonyabb marketing módszerekkel és néhány számítási példával segítünk Neked online bevételed növelésében.

Végigvezetünk az új látogatók megszerzésétől az eladáson keresztül, egészen addig, miyen lehetőségek rejlenek azokban a látogatókban akik nem vásároltak Nálad.

Több vevőt szeretnél?

Lehet, amennyit csak akarsz!

Manapság szinte csak az szab határt annak, hogy mennyi vevőd lesz, hogy mennyit költesz a megszerzésükre. Persze nagyon észnél kell lenni, hogy mire költesz, pontosan ki kell számolni, hogy a Te terméked/szolgáltatásod árába mi fér bele, vagyis mennyit tudsz költeni egy vevő megszerzésére. Mi a jelenleg legköltséghatékonyabb marketing módszerekkel és néhány számítási példával segítünk Neked online bevételed növelésében.

Végigvezetünk az új látogatók megszerzésétől az eladáson keresztül, egészen addig, miyen lehetőségek rejlenek azokban a látogatókban akik nem vásároltak Nálad.

Honlapkészítés több vevő!
Honlapkészítés hogyan lesz látogatottságod?

Kezdjük a látogatottságod növelésével!

Minél több, annál jobb? Nem, egyáltalán nem.

Főleg akkor nem, ha minden látogatóért fizetsz. Sajnos a keresőoptimalizálás nem olcsó és viszonylag hosszú távon térülhet csak meg, ezért hirdetéssel hamarabb érsz célt. Így mivel minden egyes látogató pénzedbe kerül, nem az a cél, hogy boldog-boldogtalant megszólíts ajánlatoddal, ezzel csak szórnád a pénzt.

Például a szórólapozás ilyen szempontból egyáltalán nem hatékony, akkor lenne az, ha a szórólapos lány belelátna az emberek fejébe, és csak azoknak adná oda az ajánlatodat, akiket az valóban érdekel, enélkül több száz szórólapból jó ha egy éri el célját, a többi megy a kukába, hiába került Neked több tízezer forintodba.

Akkor vagy hatékony, ha csak azokért a látogatókért fizetsz, akikről tudod, hogy valóban érdekli az ajánlatod, jó eséllyel válhatnak vevőddé!

Honlapkészítés profit

Hogyan legyél költséghatékony?

Csak a célcsoportodra költs!

Nem mindenki lehet a vevőd, ezt felejtsd el. Azt csak a multik engedhetik meg maguknak, hogy válogatás nélkül mindenkinek hirdessenek. Neked kell a “gondolatolvasó szórólaposlány”!
Manapság a Google Adwords és a Facebook Ads a két leghatékonyabb módszer, ahol nagyon célzottan lehet elérni az embereket, és csak akkor fizetsz értük, ha valóban eljutottak a honlapodra, így nagyságrendekkel kevesebb a “kukába kerülő szórólap”.

Eleve csak azokra költesz, akikre érdemes, nem dobálod ki az ablakon a pénzed!

Hogyan legyél költséghatékony?

Csak a célcsoportodra költs!

Nem mindenki lehet a vevőd, ezt felejtsd el. Azt csak a multik engedhetik meg maguknak, hogy válogatás nélkül mindenkinek hirdessenek. Neked kell a “gondolatolvasó szórólaposlány”!
Manapság a Google Adwords és a Facebook Ads a két leghatékonyabb módszer, ahol nagyon célzottan lehet elérni az embereket, és csak akkor fizetsz értük, ha valóban eljutottak a honlapodra, így nagyságrendekkel kevesebb a “kukába kerülő szórólap”.

Eleve csak azokra költesz, akikre érdemes, nem dobálod ki az ablakon a pénzed!

Honlapkészítés profit
Honlapkészítés megéri?

Számoljunk egy kicsit!

Ezt lépést nem hagyhatod ki, pontosan tudnod kell!

Tudnod kell, hol van az a pont, aminél veszteséges lehet a marketinged.

Felméréseken alapuló adattokkal végezzünk egy előzetes számítást, így tudjuk, meddig nyújtózkodhatunk, mielőtt még többet költenénk vevőszerzésre, mint amennyit hoznak nekünk.

Azt elég pontosan meg tudjuk előre állapítani, egy látogató mennyi pénzünkbe kerül, a felmérésekből pedig láthatjuk, átlagosan a látogatók hány százaléka válik azonnali vásárlóvá, így viszonylag egyszerűen meg tudjuk becsülni a befektetett pénzünk megtérülését.

Enélkül vaktában lövöldözöl, és csak szórod a pénzed!

Megéri Neked most hirdetni? Számold ki a kalkulátorral!

Töltsd ki az adatokat egyetlen termékedre és nézd meg mi történik, ha növeled a nyereségedből  új vevők megszerzésére költött összeget 10-50%-ig!

  • Az itt megadott adatokat semmilyen formában nem tároljuk el!

Számítás
hirdetés költség
látogatottság
új vevők
konverzió
megtérülés
+PROFIT
Havi átlag nyereséged eddig:

Hirdetésre szánt összeg:

Az elköltött összeg ennyi látogatót hozhat:

Az új látogatókból ennyi vevő lett:

Az új vevőid ennyit költöttek Nálad:

PLUSZ PROFIT:

0.- Ft

  • A számítás csak tájékoztató jellegű, nem számít ajánlattételnek. A számítás alapja 100.- Forintos átlag CPC érték és 2,7%-os konverzió. A valós adatok termékenként eltérőek lehetnek.
Honlapkészítés majd Te megosztod?

Nem is olyan sok, vagy mínuszos?

De akkor hol a hiba? Hogyan növeljünk ezen az eredményen?

Az egyik ok az lehet hogy nagyon alacsony a terméked értéke.
Néhány száz forintos termékekre sajnos ez a módszer nem alkalmas.

Több ezer, vagy tízezer forintos termék esetén is gyenge eredményt kaptál?

A számításban 100 látogatóból kevesebb mint 3 vásárol! Ez egy átlagos szám, amit az olyan honlapok húznak le ennyire, amelyek semmilyen erőfeszítést nem tesznek azért, hogy a látogatóból vásárló legyen (konverzió).
Tehát ha gyenge erdményt kaptál a hirdetés megtérülésére, már biztosan érted, hogy azon kell dolgoznod mielőtt hirdetsz, hogy minél kevesebb látogatóból minél több vevőt csinálj.

Ha a terméked adatlapján egy 3 soros termékleírás van, ne csodálkozz!!!

Honlapkészítés forgalomra van szükséged!

Akkor milyen szöveget írj?

A termékismertetők ideje lejárt! Rugaszkodj el ettől!

Ha csak néhány sorban leírod terméked jellemzőit, ma már nem fogsz kiemelkedő eredményeket elérni…
A látogatók százával találkoznak ilyen unalmas írásokkal, egyszerűen nem fogja meg őket…, fel kell keltened a látogatód figyelmét, ha tényleg el akarsz neki adni valamit!

Tehát a látogatóról kell írnod, milyen rossz Neki most a terméked nélkül, mit várhat a terméktől, mennyivel jobban fogja magát tőle érezni, stb… Róla kell, hogy szóljon, NEM Rólad, vagy a termékedről!
A frappáns, vicces írások esetenként önmagukban megtöbbszörözik az eladást…

Valószínűleg nem vagy író (főleg nem marketing-szövegíró), de hidd el, megéri ezt szakemberre bízni, csak egyszeri kiadás, viszont minden alkalommal érted “dolgozik”!

Ha tudsz azonosulni a látogatóval, sokkal jobb eséllyel vásárol Nálad!

Akkor milyen szöveget írj?

A termékismertetők ideje lejárt! Rugaszkodj el ettől!

Ha csak néhány sorban leírod terméked jellemzőit, ma már nem fogsz kiemelkedő eredményeket elérni…
A látogatók százával találkoznak ilyen unalmas írásokkal, egyszerűen nem fogja meg őket…, fel kell keltened a látogatód figyelmét, ha tényleg el akarsz neki adni valamit!

Tehát a látogatóról kell írnod, milyen rossz Neki most a terméked nélkül, mit várhat a terméktől, mennyivel jobban fogja magát tőle érezni, stb… Róla kell, hogy szóljon, NEM Rólad, vagy a termékedről!
A frappáns, vicces írások esetenként önmagukban megtöbbszörözik az eladást…

Valószínűleg nem vagy író (főleg nem marketing-szövegíró), de hidd el, megéri ezt szakemberre bízni, csak egyszeri kiadás, viszont minden alkalommal érted “dolgozik”!

Ha tudsz azonosulni a látogatóval, sokkal jobb eséllyel vásárol Nálad!

Honlapkészítés forgalomra van szükséged!
Honlapkészítés landingpage

Hova érkezzen a látogató?

Semmiképpen SEM a főoldaladra!

A hirdetésedben kifejezetten egy termékedet/szolgáltatásodat ajánlottad, ezért mindenképpen egy olyan aloldaladra kell közvetlenül irányítanod, ahol azt és csak azt találja, amiről a hirdetésed szólt, különben már az elején elveszíted, hiszen úgy fogja érezni “nem ezt ígérted…”

Ezt az oldalt landing, vagy sales page-nek is nevezik, és az a feladata, hogy eladja termékedet. NINCS menü, nincs blog, nincs semmi, ami elvonhatná a látogató figyelmét a termékről, maximum két gomb van az oldalon, az azonnali megrendelés és azoknak, akik most nem vásároltak egy feliratkozás, erről bővebben az email marketing részben.

Csak 3 lehetőséget hagyunk, rendel, megadja az email címét, vagy bezárja az oldalunkat.

Honlapkészítés exit-popup

Állítsd meg, mielőtt bezárja oldalad!

Ne hagyd elfutni! Ajánlj Neki kedvezményt, kérd el az email címét!

Tudom, Te is útálod a felugró ablakokat, de bizonyítottan hatékonyak, használd!
Biztosan találkoztál már olyannal, hogy mikor arra készültél, hogy bezárj egy oldalt, csiribí-csiribá, az utolsó pillanatban felugrott egy kihagyhatatlan ajánlat

Ez az Exit Popup lényege, a már bizonytalan látogatót visszaterelni a vásárláshoz vezető útra, vagy elkérni az email címét akár azon az áron is, hogy kap egy kis kedvezményt, hiszen még úgy is több profithoz jutsz, mintha egyáltalán nem vásárolna…

Ez a rendszer is teljesen automatizált, feliratkozók gyűjtésében kimagasló eredményeket lehet vele elérni, a feliratkozók néhány százaléka pedig vevőd lesz!

Állítsd meg, mielőtt bezárja oldalad!

Ne hagyd elfutni! Ajánlj Neki kedvezményt, kérd el az email címét!

Tudom, Te is útálod a felugró ablakokat, de bizonyítottan hatékonyak, használd!
Biztosan találkoztál már olyannal, hogy mikor arra készültél, hogy bezárj egy oldalt, csiribí-csiribá, az utolsó pillanatban felugrott egy kihagyhatatlan ajánlat

Ez az Exit Popup lényege, a már bizonytalan látogatót visszaterelni a vásárláshoz vezető útra, vagy elkérni az email címét akár azon az áron is, hogy kap egy kis kedvezményt, hiszen még úgy is több profithoz jutsz, mintha egyáltalán nem vásárolna…

Ez a rendszer is teljesen automatizált, feliratkozók gyűjtésében kimagasló eredményeket lehet vele elérni, a feliratkozók néhány százaléka pedig vevőd lesz!

Honlapkészítés exit-popup
Honlapkészítés idő

Se vásárlás, se email cím?

Attól, hogy vásárlás és feliratkozás nélkül valaki bezárta az oldaladat, még mindig nem veszítetted el örökre!
Biztosan találkoztál már a jelenséggel, hogy pl. órákat nézegettél egy webshopban, nem vetted meg, de napokon át, mindenhol viszontláttad: hírportálon, Facebook-on, mindenhol, mintha követne, amíg meg nem veszed.

Ezt remarketing/retargeting-nek hívják, és bár azt a benyomást kelti, mintha mindenhol ott lenne a cég, akármerre mész, tulajdonképpen csak mindkét rendszer megjegyezte, hogy mit néztél, és mindenhol újra meg újra eléd teszi, míg meg nem veszed, vagy le nem jár az erre beállított idő.

A hatékonysága ellenére meglepően költséghatékony módszer, hiszen itt is csak a kattintás után kell fizetni, és aki másodszor is megnézi a terméked, jóeséllyel el is viszi!

Honlapkészítés email_marketing

Adj el később feliratkozóidnak!

Keresd emailben, azokat akik nem vásároltak Nálad!

Valamit adnod kell az email címükért. Lehet ez egy ingyen letölthető e-book, vagy email tanfolyam, egy kupon az első vásárlásához, bármi, ami Téged nem visz csődbe, de a látogatónak értékes lehet. Fel kell keltened a figyelmét, és nem kerülhet pénzébe. 

Cserébe viszont nem ment kárba a rá költött pénzed, mert később újra elküldheted neki ajánlatodat, mivel tudod, hogy érdekli a terméked. Lehet, hogy épp csak nem volt akkor pénze a vásárlásra, lehet, hogy addig keresgélt, hogy téged már el is felejtett, de ha személyre szóló ajánlatot tudsz neki küldeni, jó esélyed van.

Ma már ezt is teljesen le lehet automatizálni, és a feliratkozóid bizonyos hányadából minden egyes kiküldött kampány alkalmával vásárló lesz!

Adj el később feliratkozóidnak!

Keresd emailben, azokat akik nem vásároltak Nálad!

Valamit adnod kell az email címükért. Lehet ez egy ingyen letölthető e-book, vagy email tanfolyam, egy kupon az első vásárlásához, bármi, ami Téged nem visz csődbe, de a látogatónak értékes lehet. Fel kell keltened a figyelmét, és nem kerülhet pénzébe. 

Cserébe viszont nem ment kárba a rá költött pénzed, mert később újra elküldheted neki ajánlatodat, mivel tudod, hogy érdekli a terméked. Lehet, hogy épp csak nem volt akkor pénze a vásárlásra, lehet, hogy addig keresgélt, hogy téged már el is felejtett, de ha személyre szóló ajánlatot tudsz neki küldeni, jó esélyed van.

Ma már ezt is teljesen le lehet automatizálni, és a feliratkozóid bizonyos hányadából minden egyes kiküldött kampány alkalmával vásárló lesz!

Honlapkészítés email_marketing
Honlapkészítés remarketing

Egy kis extra: ügyfél-élettartam

Arról még nem is beszéltünk, hogy ne csak egyszer adj el egy vevőnek!

Persze ez nem minden területen alkalmazható, mivel például ha új autókkal kereskedsz, nehéz lenne havonta újat eladni ugyanannak a vevőnek…

De mi van a fogyó termékekkel? Bizony, ha megszereztél egy új vevőt, jó a terméked és elégedett, vissza fog jönni! Így többszörösen megtérül a megszerzésére költött összeg, hiszen újra és újra Nálad vásárol. Ha ezt nem bízod a véletlenre és email-ben rendszeresen tájékoztatod az ajánlataidról, a siker garantált.

Meglepően kevesen számolnak a hosszútávú megtérüléssel, így ki is hagyják a lehetőséget, hogy olyan vevőket szerezzenek, akik évekig vásárolnak náluk.

Ennyi marketing-eszköz használatával újraszámoljuk?

Ha érdekel milyen eredményt érhetsz el, ha ezeket a marketing-eszközöket alkalmaznánk a Te termékedre/szolgáltatásodra csak töltsd ki az űrlapot!

honlapkészítés nyil-jobbra
  • ajánlatod kidolgozása, költségkalkuláció
  • marketingszöveg megírása
  • landing page elkészítése
  • feliratkozás előkészítése
  • exit popup beállítása
  • facebook-, google-kampány elindítása
  • feliratkozóknak külön email-kampány készítése

Kérj INGYENES személyre szabott kalkulációt!

Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!

Végül egy bónusz jótanács

Automatizáld, amit csak lehet!

Készülj fel a forgalomnövekedésre!

Most hány megrendelést tudsz teljesíteni? Ne feledd, hogy ha a felsorolt technikákat alkalmazod, a bevétellel együtt drasztikusan növekszik majd vállalkozásod terhelése is.

Biztosan van most is rengeteg olyan ismétlődő feladat vállalkozásodban, amit egy gép is el tudna végezni, de eddig ez nem volt fontos. A növekedéssel viszont nem járhat együtt az alkalmazottak túlterhelése és a káosz!

Manapság egyre kifinomultabb vállalatirányítási rendszerek léteznek, amelyek átláthatóvá teszik a céges folyamatokat.

Honlapkészítés automatizálj!

Rengeteg vevőt és mielőbbi bevételnövekedést kívánunk!